Onze shops
  • Shop4.nl
  • Shop4hoesjes.nl
  • Shop4rugzakken.nl
  • Shop4tablethoes.nl
  • Shop4houders.nl
  • Shop4actioncams.nl
  • Shop4laptophoes.nl
Account
0
Winkelmand
  • Je winkelmand is leeg
Klantenservice bereikbaar van 9:00 tot 17:00

Neem contact met ons op

Telefoon op tafel

Heb je een vraag over onze producten, je bestelling of misschien heel wat anders? Je kunt binnen onze ruime openingstijden op werkdagen contact met ons opnemen, we helpen je dan zo snel mogelijk verder. Je kunt ons bellen, e-mailen of een bericht via WhatsApp sturen, net wat jou het beste uitkomt. We horen graag van je!

Bel ons

Wil je ons telefonisch een vraag stellen? Je kan ons telefonisch bereiken op:

024 - 845 13 21 (lokaal tarief)

De gemiddelde wachttijd is minder dan een minuut

E-mail ons

Heb je een vraag over je bestelling, onze producten of onze service? Je kan ook mailen op:

klantenservice@shop4.nl

We streven er naar om op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden

WhatsApp ons

Voeg ons toe aan je contactenlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.

06 - 12 47 64 92

We streven er naar om tijdens onze openingstijden binnen 30 minuten te reageren

Vestigingsadres

Shop4 Elektronica & Accessoires B.V.
Kerkenbos 1063F
6546 BB Nijmegen
Nederland

Let op: Dit is geen bezoekadres

Bedrijfsinformatie

KVK-nummer 64804119
BTW-nummer NL NL855856956B01
BTW-nummer BE BE 0648.929.604
IBAN NL08 RABO 0179 9320 98
BIC RABONL2U

Openingstijden klantenservice

Maandag 09:00  -  17:00
Dinsdag 09:00  -  17:00
Woensdag 09:00  -  17:00
Donderdag 09:00  -  17:00
Vrijdag 09:00  -  17:00
Zaterdag en zondag gesloten

Klachtenafhandeling

Je kunt je klacht per e-mail naar klantenservice@shop4.nl sturen. We streven er naar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/).