Menu
Klantenservice
0
Winkelmand is leeg

E-mail

E-mailen naar Shop4.nl
Je kunt ons eenvoudig bereiken door een e-mail naar klantenservice@shop4.nl te sturen.
Als je een vraag over je bestelling hebt vragen we je om je bestelnummer in de e-mail te vermelden, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

We streven er naar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.

Telefoon

Telefonisch contact
Wil je ons telefonisch een vraag stellen? We zijn te bereiken op 024-8451321 (lokaal tarief).
Als je een vraag over je bestelling hebt vragen we je om je bestelnummer bij de hand te houden, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 20:00 en vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Social media

Social media
Shop4 is ook actief op social media. Je kunt ons via onze Facebookpagina of Twitterpagina een bericht sturen met je vraag.
Als je een vraag over je bestelling hebt vragen we je om je bestelnummer in je bericht te vermelden, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

We streven er naar om op werkdagen binnen 24 uur op je bericht te reageren.

Klachtafhandeling

Klachtafhandeling

Je kunt je klacht per e-mail naar klantenservice@shop4.nl sturen. We streven er naar om je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag ( www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/)