Met een persoonlijk account kun je bestellingen plaatsen bij TabCovers en TelCovers. Je hoeft hierbij maar één keer de persoonlijke gegevens in te voeren. Vervolgens kun je na je bestelling altijd de bestelstatus bekijken en uiteraard de gegevens eventueel aanpassen.
Hoe maak ik een account aan?
- Klik rechtsbovenin op de pagina op Registreren
- Vul je persoonlijke gegevens in
- Bekijk ons Privacy Beleid en indien akkoord vink het hokje aan
- Klik op verder om de registratie te voltooien
Wordt er een foutmelding weergeven of lukt het registreren niet? Neem dan contact op met de klantenservice
Het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit zeven eenvoudige stappen waarbij je jouw bestelling helemaal in orde kunt maken. De bestelling wordt pas definitief nadat de laatste stap is doorlopen.
Het bestelproces is als volgt:
0. Selecteer het gewenste product.
• Klik op de knop Bestellen om een product toe te voegen aan de winkelwagen.
• Klik op winkelwagen om vervolgens het juiste aantal producten in te voeren. Bij het wijzigen van het aantal klik je vervolgens op de twee blauwe pijltjes om het aantal in de winkelwagen bij te werken.
• Klik op de knop verder winkelen om terug te gaan naar de winkel.
• Wil je het product dat in je winkelwagen staat toch liever niet? Klik dan op het rode kruisje om een product te verwijderen.
• Ben je klaar met winkelen? Klik dan op afrekenen
1. Gewenste manier van afrekenen
• Ben je een nieuwe klant? Klik dan op registreren om een nieuw account aan te maken of op direct afrekenen om een bestelling te plaatsen zonder te registreren.
• Heb je al eerder een product bij ons besteld en/of een account bij ons geregistreerd? Voer dan de inloggegevens van je account in onder het kopje terugkerende klant.
2. Factuuradres
• Voer hier je persoonlijke gegevens en adresgegevens in. Deze gegevens worden gebruikt om de factuur te voorzien van de juiste gegevens.
• Bij het registreren van een nieuw account moet hier ook het gewenste wachtwoord in worden gevuld.
3. Afleveradres
• Vul hier de gegevens in van het adres waar de bestelling naar moet worden verzonden. Indien dit niet afwijkt van het factuuradres zal het factuuradres gebruikt worden om de bestelling naartoe te verzenden.
4. Verzendmethode
• Klik hier de gewenste verzendmethode aan. Momenteel worden alle bestellingen verzonden via PostNL. De meeste producten zullen per brievenbuspost worden verstuurd. Indien dit niet mogelijk is zal de bestelling per pakketpost verstuurd worden.
5. Betaalmethode
• Kies hier de gewenste betaalmethode om het totaalbedrag van de bestelling te voldoen. Je kunt hier kiezen uit diverse betaalmogelijkheden:
o iDeal-internetbankieren
o Vooruitbetaling per bank/giro
o Visa, Mastercard
o PayPal
o Sofortbanking
o Bancontant / MisterCash
6. Bestelling vestigen
• Bij deze stap kun je de bestelling bevestigen. Na bevestiging zal de bestelling bij ons in behandeling worden genomen.
Nadat je een bestelling geplaatst hebt wordt je per e-mail op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van jouw bestelling.
Orderbevestiging
Na het plaatsen van je bestelling krijg je via e-mail een orderbevestiging van de geplaatste bestelling. In deze orderbevestiging staat een overzicht van alle bestelinformatie die voor jouw bestelling gelden.
Indien je geen e-mail hebt ontvangen, kun je het beste even controleren of de email misschien in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Wanneer de email ook in deze mappen niet te vinden is, neem dan contact met ons op.
Betaalbevestiging
Bij het kiezen voor Vooruitbetaling krijg je binnen 1-3 werkdagen bevestiging van het ontvangen van de betaling per e-mail.
Verzendbevestiging
Nadat de order in goede staat is ontvangen en tevens de betaling voldaan is, wordt de bestelling verzonden naar het opgegeven verzendadres. Na het verzenden van de bestelling krijg je een e-mail met een verzendbevestiging. De verzendbevestiging wordt uiterlijk om 20:00 uur verstuurd. Na het ontvangen van de verzendbevestiging zal de factuur in PDF formaat per e-mail worden gestuurd. De factuur wordt tevens meegestuurd in de verzending. De bestelling wordt in 95% van de gevallen de volgende dag bezorgd. Dit percentage is door PostNL gegenereerd en wij hebben hier verder geen invloed op.
Bestellingen wijzigen/annuleren
Heb je recent een bestelling geplaatst en wil je de bestelling alsnog wijzigen of annuleren? Neem dan direct contact met ons op!
Wanneer je de verzendbevestiging al hebt ontvangen is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling direct te annuleren. De bestelling zal geleverd worden waarna de bestelling vervolgens via de retourprocedure terug kan worden gestuurd. Hierbij is het uiteraard mogelijk om de bestelling dus alsnog te annuleren of te wijzigen.